Nowości w prawie pracy w 2016 roku
Październik 7, 2015
Brak zasilania!
Październik 27, 2015
Pokaż wszystko

Polisa OC Biura Rachunkowego

W 2015 roku polisa OC obowiązkowa dla księgowych nie pokrywa zdarzeń związanych z podatkową książką przychodów i rozchodów oraz naliczaniem podatków i generowaniem deklaracji. Dodatkowo, kadry i płace, jak dotychczas, są wyłączone z obowiązkowego ubezpieczenia. Ponieważ polisa OC jest ważna zarówno dla nas jak i dla naszych klientów, poniżej zamieszczamy link do skanu naszej polisy, która będzie obowiązywała od listopada 2015 przez kolejny rok.

polisa

A czy twoje Biuro Rachunkowe jest odpowiednio ubezpieczone?

Tomasz Smolarek
Tomasz Smolarek
Administrator witryny i autor większości wpisów. Zawodowo - informatyk, logistyk, księgowy. W wolnym czasie pasjami rozbija zdalnie sterowane samoloty lub podróżuje

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.