Awatar użytkownika

AML w Biurze Rachunkowym + komplet procedur

Lifetime access
W przypadku chęci uczestnictwa na żywo należy się zarejestrować: https://smolarek.clickmeeting.com/aml-w-biurze-rachunkowym-edycja-ii

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

  1. Co to jest AML? Rozszyfrowanie najważniejszych skrótów
  2. Które Biura Rachunkowe muszą wdrożyć ustawę?
  3. Obowiązek szkoleniowy
  4. Jak identyfikować podmiot, osobę, klienta, beneficjenta – Know Your Customer (KYC)
  5. Na czym polegają środki bezpieczeństwa?
  6. Jak skonstruować ocenę ryzyka?
  7. Jak rozpoznawać ryzyko?
  8. Jakie uproszczenia są możliwe, jeśli ryzyko jest niskie?
  9. Co trzeba robić gdy ryzyko jest wysokie?
  10. Jak postępować z PEP?
  11. Jak przygotować wewnętrzną procedurę w zakresie AML?
  12. Sygnaliści
  13. Co i kiedy należy raportować do GIIF?
  14. CRBR
  15. Działalność na rzecz spółek i trustów – obowiązkowy wpis do rejestru
  16. Sankcje ustawowe

Szkolenie spełnia wymogi artykułu 52 ustawy o AML dotyczącego okresowych szkoleń instytucji obowiązanych, z uwzględnieniem art. 74 ust 1, art. 86 ust 1 i art. 89 ust 1

Każdy uczestnik który wykupił szkolenie otrzyma pisemne zaświadczenie o odbyciu szkolenia (na potrzeby AML). W cenie zawarte są zaświadczenia dla 3 pracowników. Powyżej tej liczby każde kolejne kosztuje 50zł netto.

Uczestnicy szkolenia otrzymują kompletną dokumentację dla Biur Rachunkowych obejmującą:

  • Wewnętrzna procedura w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy
  • Gotowy i kompletny wzór oceny ryzyka, możliwy do bezpośredniego zastosowania w większości BR
  • Druki:
    • wzór uchwały zarządu
    • wzór powierzenia obowiązków AML
    • wzór oświadczenia pracownika o zapoznaniu się z obowiązkami
    • druk identyfikacji klienta
    • oświadczenie PEP
    • akceptacja Kierownictwa na obsługę klienta PEP
    • oświadczenie o rozbieżnościach w CRBR
    • klauzula informacyjna dla klienta (RODO)
    • rejestr transakcji podejrzanych
    • okresowy raport z monitoringu klienta
  • Opis czynności wymaganych w trakcie:
    • wdrażania AML
    • podejmowania współpracy z klientem
    • monitorowania klienta
    • okresowej oceny ryzyka
  • Wzory w Excelu:
    • wymaganych danych dla poszczególnych kategorii osób/klientów
    • lista instytucji obowiązanych
    • arkusz oceny ryzyka – klient
    • okresowa ocena ryzyka – Biuro Rachunkowe

Szkolenie odbędzie się 25 lipca 2024 o godzinie 10.00, potrwa około 4+ godzin i będzie nagrywane.

Awatar użytkownika

Tomasz Smolarek

Doradca Podatkowy numer 14453, księgowy, programista i podróżnik. Twierdzi, że zostało jeszcze tyle fantastycznych miejsc do zobaczenia!

Comments are closed.

Formularz kontaktowy

    poniedziałek-czwartek

    8:00-18:00

    piątek

    8:00-16:00
    © Copyright 2015-2024 SMOLAREK spzoo
    Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Realizacja: my sami :)